Monday, November 9, 2009

Pengenalan untuk "Talk To My Fingers"


Kenapa "Talk to My Fingers"? Mesti awak semua tertanya-tanya kan? untuk pengetahuan semua blog ni dicipta khas untuk post-post my all design disamping cerita2 di sebalik design itu sendiri.. (design kan buat guna tangan.. So disitulah terlahirnya idea tuk nama blog ni "talk to my fingers" iaitu cakap kepada jari jemari melalui apa yg terbuku di fikiran dan lalu dicorakkan dalam bentuk design..hehhehehehhehe) Design photo telah menjadi salah satu hobi saya yang paling saya gemari.. Walaupun ada yang design gambar ni biasa-biasa saja tapi yang penting semua design ni mempunyai cerita-cerita dan nilai-nilai yang tersendiri bagi saya sebenarnya.. Dengan design-design ni dapat membuatkan saya happy sangat-sangat..


p/s: mintak semua blogger-blogger beri tunjuk ajar cz saya still baru dalam dunia blog nie..

10 comments:

  1. cakap ngan jari?gilo ko apo?hahaha...slamat datang ke komuniti blogger.huhu...shasya isya?mana dpt nama ni?awat tak guna nama kucing hg...maksud aku nama n*$@.wakakaka...

    ReplyDelete
  2. ang ni mana2 x cari pasal mmg x sah.. nama yg sedap tu ang kata nama kucing..?? siot tol.. papa pun thnks.. sila beri kutukkan membina k..^_^

    ReplyDelete
  3. blogging ni ada pantang larang.first sekali jgn korek hidung sambil menaip..kurang pahala blogging nanti.sekian

    ReplyDelete
  4. orait la 2..ajaq aku design sket.haha..i follow

    ReplyDelete
  5. ambi talk to my finger...ada sikit2 ganas...ahakz...bagui2..selama datang ke dunia penulisan blog ;)

    ReplyDelete
  6. welcome sham.. ops, silap.. shasya la.. :)

    p/: nice.. keep on good job!

    ReplyDelete
  7. thnks to all blogger.. sy akn pastikan blog ni blh mmberi kita ilmu dlm design.. Insyaallah..

    ReplyDelete
  8. jangan tulis benda-benda menyeleweng akidah ye

    ReplyDelete