Tuesday, November 10, 2009

Birthday Design




Dalam kesibukan hari2 final exam yang lepas, aku ada sempat buat satu design birthday.. "Busy" memang busy.. Tapi aku betul2 xada mood nak study paper len lagi, mana taknya paper Risk Management pagi tu xboleh jawab.. Susah sangat2..

Bila tak study, terasa bosan pulak petang 6hb tu.. Nak tengok movie, x minat.. So aku terpikir nak wat design birthday tuk sorang ni yang birthday dia jatuh pada 7hb November lalu..
Yang boleh terfikir tu sebab aku ada teringat 1 game yang si punya birthday ni main yang aku kna bagi dia "sekuntum bunga rose mekar ditaman".. Terfikir tentang tu teringin jugak nak buat dia happy dikala "special day dia". Tapi kalo aku nak bagi bunga rose, mana nak cari..??

Dalam aku tengok2 gambar dalam my "luv lappy" ni nampak satu gambar bunga rose.. Jadi aku fikir buat design jela.. yang penting ada bunga rose.. So kira dah tunaikan dah la hadiah aku..hehheheheh..

Software yg aku guna "adobe photoshop and photoshine".. Hasil dia boleh la.. Agak puas la hati aku, tapi tak tau la pulak orang yang dapat tu fikir, ok ke tidak.. lagipun buat time final kan.. xda masa bnyak nak touch up lebih.. Lepas siap tu aku dah tak sabar2 nak publish kat wall dia.. Belom pun sempat kul 12, rasa2 dalam 11.35 kot aku dah publish.. hhahahahaha.. Dalam hati ni hope dia happy la tengok design tu walaupun tidak seberapa..

p/s:"happy belated Birthday fakrulz hazminz dan juga pada Epar Zarwa abd Aziz yang birthday dia harini iaitu pada 10hb November"

2 comments: