Monday, November 9, 2009

Indahnya Dunia Aku Diketika Ini....







wow.. jam di "lappy" telah menunjukkan jam 3.56.. aku baru selesai siapkan 3 design ni.. Sudah je siap design ni, aku rasa gembira yang amat sangat.. Walaupun ianya tidak secantik mana tapi ianya membuatkan aku rasa terlalu bahagia.. Entah kenapa eh?? aku pun tak tahu.. hehhehehheeh.. aku tengok design ni biasa saja (cz aku wat bodo-bodo je..hehehe).. Dalam design ni aku bnyak mengunakan elemen "liquify". Aku banyak design gambar-gambar mengunakan adobe photoshop dan software-software lain tu effect background. Aku mahu kongsikan kesemuanya, tetapi aku kena mintak "permission" tuan punya diri dulu dalam salah 1 gambar tu dulu sebelum di "publishkan". Cantik atau tidak hanya orang je yang dapat menilai..
p/s: sudi-sudilah beri comment-comment membina sebab saya still dalam "learning process"..

8 comments:

  1. huhu...cantiknya!!!siapakah gerangan model y digunakan...wakakaka.nak berkenalan leh?hahaha...

    ReplyDelete
  2. ni roomate sy la azmir.. ang ni gatai memanjang.. sume nak knl..

    ReplyDelete
  3. Erm.....sape ek gerangan mamat diatas....nak berkenalan----he3

    ReplyDelete
  4. Maaf Mr fazrulz, identity model2 adalah rahsia..-->(tp comey kan mata mamat tu)^_^

    ReplyDelete
  5. Hehe.....mesti dia pemalu kan...~~~~

    ReplyDelete
  6. Itu sy krg pasti.. tp kalo tgk dari gaya pandangan dia, mcm tu la..hehehehe

    ReplyDelete
  7. saya pun pemaylu gak..

    ReplyDelete